Thursday, July 9, 2015

ငါ့ဇာတ္ေကာင္ကို ဘယ္သူသတ္သြားသလဲ (၅)



ငါးႏွစ္ေလာက္ေနေတာ့
အဲ့ဒီ ဖိတ္စာကေလးကို ဖ်တ္ခနဲ ျပန္ေတြ႕တယ္ ၊၊
            -မင္းသမီးဖူးငံု ႏွင့္ ေဒါက္တာ ရဲေက်ာ္ေက်ာ္ထူး-
ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ခ်ိဳးျဖဴငွက္ကေလး က်ေနာ့္ပုခံုးေပၚက
ဖ်တ္ခနဲ ထ ပ်ံအသြားမွာ က်ေနာ္ အဲ့ဒီေဒါက္တာကို
ေသနတ္နဲ႔ တစ္ခ်က္ခ်င္း တစ္ခ်က္ၿပီး ပစ္လုိက္မိေပမယ့္
က်ည္ဆန္ေတြဟာ မမဖူးငံု ျဖစ္သြားၿပီး
အဲ့ဒီေဒါက္တာကို အားကိုးတႀကီး ဖက္ဖက္ထားတာကိုပဲ ျမင္ရေတာ့
က်ေနာ္ရွက္လန္႔ၿပီး မုိးေပၚေသနတ္ နဲ႔ ေထာင္ပစ္အမိမွာ
ငါးႏွစ္လံုးရြာေနတဲ့ မုိးေတြ ေသသြားတယ္ ၊၊
မမဖူးငံု ရက္စက္တယ္
လုိ႔
သူတို႔ မေသခင္ကေလးမွာ ရေအာင္ေအာ္ေျပာသြားၾကတယ္၊၊
လွ်ပ္စီးဟာ ေဆာက္တည္ရာမဲ့ ၊ ေအာ္ဟစ္ ေျပးလႊား ၊ ေနတာေပါ့မမဖူးငံု ၊၊
မမဖူးငံုသာရွိေနရင္ က်ေနာ့္မ်က္လံုးနဲ႔ေ၀းရာဆီ မ်က္ရည္ေတြထြက္သြားၾကတာပါ
လုိ႔
ဆင္ေျခေပးတဲ့အမူအရာ ကို ေသြး႐ူးေသြးတန္းနဲ႔ က်ေနာ္လုပ္မိေနမွာပါ
လုိ႔လည္း ၊၊ က်ေနာ္ မိုးေရ အေသ ေတြ ထဲ မွာ ၊၊ မမဖူးငံု၊၊
႐ႈံးနိမ့္မႈအေပၚ ဘယ္အေရာင္နဲ႔ ျပသရမလဲ မမဖူးငံု ၊၊
အဲ့ဒီအတုိင္း
သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ၊ ႏွစ္ေယာက္ထုိင္ခံု ၊ ဖိတ္စာေပၚက စာသား
ခိုးခိုးခစ္ခစ္ရယ္သံ ၊ ႏႈတ္ခမ္းနီခဲတံ ၊ ေရခဲမုန္႔ႏွစ္ဇြန္း၊ ကင္မရာကထြက္လာတဲ့မီးေရာင္
အေပါစားဂ်ာနယ္ ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို အေထာက္အပံ့ေပးခ်င္တဲ့က်ည္ဆန္
ဒါမွမဟုတ္ ႏႈတ္ခမ္းခ်င္းယွဥ္ခုတ္လုိက္တဲ့ မဂၤလာပြဲဇာတ္သိမ္းပိုင္း
အဲ့ဒီအတုိင္း ေနာက္ထပ္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ၊၊ တုိ႔ အေပၚ က်ေနာ္ထ ထ အေလးျပဳခဲ့ရတဲ့
ျဖတ္ေလွ်ာက္အလံျဖဴတစ္လက္ ပါ မမဖူးငံု ၊၊
မမဖူးငံု ဘာလုိ႔ လူစားမထုိးပဲ အဲ့ဒီမဂၤလာေဆာင္ကို က်င္းပခဲ့တာလဲ၊၊
ဘာလုိ႔ ဒဏ္ရာထက္အမာရြတ္ကေလးက ပိုနာေနရတာလဲ မမဖူးငံု
လုိ႔
ငါးႏွစ္ေလာက္ေနေတာ့
အဲ့ဒီစာသားေလးကို က်ေနာ္ဖ်တ္ခနဲ ထပ္ေျပာမိတယ္ ၊၊
က်ေနာ္ ကိုမာ ေတြထဲက ဘယ္လုိအိပ္မက္ဆုိးမ်ိဳးနဲ႔မွ
လန္႔ႏိုးလုိ႔ မရႏုိင္ဘူး ျဖစ္ျဖစ္ေနတယ္ မမဖူးငံု၊၊
မမဖူးငံု သာရွိေနရင္ မင္းဘာလုိ႔ ဒဏ္ရာေတြနဲ႔ေလွ်ာက္အေရာ၀င္ေနရတာလဲ
လုိ႔
မမဖူးငံု ခဏခဏသ႐ုပ္ေဆာင္ၿပီးေျပာမွာပဲ
လုိ႔လည္း ၊၊ က်ေနာ္ အစိမ္းရွင္ (ေခၚ) ကိုမာ ထဲ မွာ ၊၊ မမဖူးငံု၊၊
အဲ့ဒီအတုိင္း
မ်က္ရည္တုိ႔ဟာ က်ေနာ့္နားထဲစီး၀င္က်လာၿပီး
သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ဆုိ ေန တယ္ လို႔ က်ေနာ္ခံစားရတဲ့အခါ
က်ေနာ့္ကို ခြင့္လႊတ္ပါ ၊၊ မမဖူးငံု
ဘာလုိ႔ အရွိအတုိင္းဟာ အမာရြတ္ကေလးေလာက္ မလွပ ရတာလဲ လို႔
က်ေနာ္ေမးမိျမန္းမိတဲ့အခါေတြမွာေပါ့ ၊၊
က်ေနာ္ျပန္လာတဲ့အခါ
မမဖူးငံုရဲ႕ရင္ေသြးကေလးနဲ႔မ်က္လံုးခ်င္းဆံုမိမယ့္အခါ
က်ေနာ္ကေလးတစ္ေယာက္ကို ထပ္မံ႐ႈံးနိမ့္ရင္မဆုိင္ရဲတဲ့အခါ
အဲ့ဒီေဒါက္တာဟာ ခင္ဗ်ား ကိုမာ သက္သာလားလို႔ ေမးတဲ့အခါ
မင္းပိန္သြားတယ္ေနာ္ လို႔ပဲ ေျပာႏိုင္မယ့္ မမဖူးငံုစကားကုိၾကားတဲ့အခါ
က်ေနာ့္အမာရြတ္အေပၚ မမဖူးငံု လက္မွတ္လာထိုးေပးမယ့္အခါ
မီးညႇိကာစ ေဆးေပါ့လိပ္ကေလးကို ေျခေထာက္နဲ႔ဖိနင္းၿပီးကာမွက်ေနာ္ ႏွေမ်ာတသ သြားတဲ့အခါ
မမဖူးငံုတုိ႔ မိသားစုကို ေက်ာခိုင္းႏႈတ္ဆက္ခဲ့ဖုိ႔ အင္အားဘယ္ကရမယ္မွန္းမသိတဲ့အခါ
မိုးေရေတြအသက္ျပန္ရွင္လာၿပီး က်ေနာ္မိုးသည္းထဲေရာက္သြားတဲ့အခါ
အဲ့ဒီအတိုင္း ဇာတ္ၫႊန္းဟာ က်ေနာ့္အ႐ိုးျပာနဲ႔ ေရးသားမယ့္အခါ
က်ေနာ္ ျပန္မလာတဲ့ အခါ မွာပါ
က်ေနာ့္ကို သ႐ုပ္မေဆာင္တဲ့ အမူအရာနဲ႔ ခြင့္လႊတ္ပါ မမဖူးငံု၊၊
ဒါမွမဟုတ္
က်ေနာ္ ကိုမာေတြေခၚတဲ့ေနာက္ကို အၿပီးလိုက္သြားတဲ့အခါဆုိရင္ေရာ
က်ေနာ့္ကို ခြင့္လႊတ္မယ္ မဟုတ္လား မမဖူးငံု ၊၊

အဲ့ဒီအျဖစ္အပ်က္ကေလးကို သိမ္းထားပါ
ဒါေပမယ့္
သိမ္းထားတယ္ဆုိတာကိုေတာ့ ေမ့ပစ္လိုက္ရမယ္ေနာ္ လို႔
မမ ကို ကတိေပးပါ၊၊
ငါးႏွစ္ေလာက္ေနေတာ့
ကၽြန္မ မ်က္လံုးထဲက စီးက်လာတယ္
ရွင့္ရဲ႕အ႐ုိးျပာေတြ ၊၊   ၊၊

ဇာတိ
၂ဝ၁၄

No comments:

Post a Comment